מבצעים חמים במחירים הכי זולים בישראל | משלוחים לרוב חלקי הארץ בחינם ........  |  
*מומלץ לגלוש באתר
 ב-Internet explorer7 ומטה

 Russian Default 
שם המוצר/פריט:כבש ותפו"ע אקנה 13 ק"ג
המחיר שלנו:₪0.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪0.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
תקופת אחריות:0
שם היצרן:Acana
מידע נוסף

מזון לכלבים אקאנה כבש ותפוח 13 ק"ג 


45% בשר כבש ניו-זילנדי 35% פירות וירקות מקומיים 20% שיבולת שועל מלאה


תזונה המבוססת על בשר כבש בדרך כלל מומלצת כמקור יחיד של חלבון עבור כלבים בעלי רגישות תזונתית. אבל רוב "מזונות הכבש" המסחריים מכילים עוף או בקר כמו גם סוגי דגנים שונים וחלבונים מן הצומח – מרכיבים שיכולים לגרום לבעיות של המעיים והעור אצל כלבים בעלי רגישות תזונתית.
זו הסיבה לנוסחה שלנו המכילה בשר כבש ותפוחי עץ
, ACANA LAMB & APPLE, כתזונה היפואלרגנית אמיתית – הכוללת כבש, שגדל בשדה-מרעה (נקי מהורמוני גדילה) מהאי הצפוני של ניו זילנד, כמקור יחיד של חלבון מן החי, וגם שיבולת שועל מלאה כמקור יחיד של דגן היפואלרגני, בעל ערך גליקמי נמוך.
אוכל לכלבים עשיר בחלבונים ומכיל מעט פחמימות, על מנת להתאים טוב יותר לתזונה הטבעית של כל הכלבים. נוסחה ייחודית זו של אקאנה לא מכילה עוף, ביצים, מוצרי חלב, חיטה או תירס – הגורמים העיקריים לאלרגיות אצל כלבים בעלי רגישות תזונתית
אוכל לכלבים נקי משומנים מן החי ומכיל שמנים מפשתן וחמניות, כשירקות ימיים אורגאניים וצמחים מהערבה – הכוללים עלי פטל וסרפד, מספקים מקור טבעי של סלניום, ויטמינים מסוגB, אבץ וביוטין לטיפוח עור ופרווה מלאי חיים.
אוכל לכלבים האיכותי של אקאנה עשוי מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר של קנדה במתקנים שלנו, זוכי הפרסים, באלברטה שטופת השמש, קנדה. עיין במרכיבים שלנו והיווכח בעצמך – מזון ACANA LAMB & APPLE היא דרך טבעית וטעימה לשמור על הכלב שלך בריא, שמח וחזק.
אנליזה

חלבונים...27%
שומנים...15%
סיבים...3%
סידן...1.8%
זרחן...1.2%
אומגה-6...2.5%
אומגה-3...0.5%
גלוקוזמין...700 מ"ג/ק"ג
כונדרויטין...500 מ"ג/ק"ג
פחמימות...30%

תוספות בוטניות
:
שורש דקורית...600 מ"ג/ק"ג
נטופית רפואית (שורש מרשמלו)...600 מ"ג/ק"ג
פירות ערער...500 מ"ג/ק"ג
שורש אנג'ליקה...400 מ"ג/ק"ג
אובליפיחה...400 מ"ג/ק"ג
סרפד...400 מ"ג/ק"ג
עלי פטל אדום...300 מ"ג/ק"ג
גדילן מצוי...300 מ"ג/ק"ג
מרכיבים מקומיים: 

בשר כבש ניו-זילנדי, שיבולת שועל מאודה, אפונה , שמן חמניות, כבש ניו-זילנדי מופשט מעצמות, תפוחי עץ אדומים “דלישס”, תיבול טבעי בטעם של כבש, זרעי פשתן, עלי אספסת, דלעת, לפת, חמוציות, פירות ססקאטון, ירקות ימיים אורגאניים (אצת ים, בלדרק, עשב ים אדום (דולסה)), שורש דקורית, נטופית רפואית (שורש מרשמלו), פירות ערער, חילבה, שומר, שורש אנג'ליקה, אובליפיחה, שורש עולש, סרפד, עלי פטל אדום, גדילן מצוי, עלי מנטה, פרחי ציפורני החתול, לקטובצילוס אצידופולוס אנטרוקוקוס פציום + ויטמינים ומינרלים.
חלוקת הקלוריות: 

אנרגיה של קצב חילוף החומרים היא 3950 קק"ל/ק"ג (390 קק"ל לכוס של 250 מ"ל) עם 33% של האנרגיה מחלבונים, 34% משומנים, ו-33% מפירות, ירקות ושיבולת שועל מלאה.
עשוי מ: חלבון יחיד. דגן יחיד. חלבון בעל רמת אלרגיה נמוכה. ללא עוף, בקר או מוצרי חלב. דגן בעל רמת אלרגיה נמוכה. ללא תירס, חיטה, שעורה או שיפון
כבש ניו-זילנדי (האי הצפוני, נין-זילנד), שיבולת שועל מלאה (אלברטה הצפונית), תפוחי עץ אדומים “דלישס” (אוקנגן וואלי, BC)

45-35-20

45% בשר כבש ניו-זילנדי 35% פירות וירקות מקומיים 20% שיבולת שועל מלאה 


 
 


 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

חזור למעלה
מוקד ארצי: 03-5503440


לייבסיטי - בניית אתרים